HAPPY NEW YEAR & AZAM TAHUN BARU

By Suhana Abidin - January 02, 2019

Assalamualaikum . . .
Related image




Hello korang , selamat tahun baru . Wahh , sekejap je rasa dah masuk tahun 2019 . Maka bertambah satu lagi angka umur kita . Apa azam tahun baru korang .? Jom la share dekat komen . Mesti banyak benda yang korang nak capai tahun baru nie kan . 

Kalau nak buka cerita pasal azam nie , memang tak cukup hari . Semua benda kita nak capai dalam tahun tu . Tapi tu la , harap-harap tercapai la apa hajat dan impian kita . Amin Amin Amin . 

Aku macam biasa , tak ada azam apa-apa . Cume aku nak perbaiki diri untuk jadi orang yang lebih kuat , positif , anak yang boleh menyenangkan hati mak ayah & kawan yang baik . Banyak sangat kenangan manis dan pahit tahun lepas . Kalau la aku ada kuasa , aku nak sangat hilangkan memori yang pahit tu . Tapi apa kan daya kita manusia biasa . Yang tak baik tu jadikan pengajaran je la . 

Semoge tahun nie , aku dapat lebih ramai kawan-kawan yang baik dan positif  , serta dijauhkan dari orang-orang negatif . Semoga Allah lindungi orang-orang yang aku sayang serta bagi aku kekuatan untuk tempoh setiap ujian sepanjang tahun 2019 nie . Amin Ya Rabb . . .

3 Bawang Holland