REVIEW FROZEN 2

By Suhana Abidin - November 29, 2019

Salam jumaat , pagi-pagi dah buat review Frozen . Heheheh , actually baru tengok movie nie semalam . Memandangkan movie nie pun baru je release , aku taknak bagi spoiler lagi . Hampa pi tengok sendiri la kalau nak tau full story . 




Kalau Frozen 1 aku boleh bagi 10/10 , untuk Frozen 2 aku mampu bagi 5/10 . Nak cakap best , takda la best sangat . Eh susah la nak cakap , pendapat orang lain-lain . Cuma aku lagi suka tengok Frozen 1 daripada Frozen 2 . Lagu pun best-best yang kita boleh sign along . 

Rasa macam tengok filem hindustan dah , banyak sangat part menyanyi .  Since first Frozen , aku sangat impress dengan baju Elsa , cuma sampai sekarang aku still tak faham kenapa mesti Elsa je yang boleh berubah pakaian cantik-cantik, Anna selalu pakai pakaian yang biasa-biasa je (old fashion) 😌 . Diorang anak raja kot , at lease pakai la baju gown kembang-kembang tu . (hahahah , suka hati aku je nak tetapkan pakaian diorang macam mana) . Mungkin diorang nak tonjolkan watak Elsa sebab ada Ice magic tu kot .  Apa pun happy ending cuma Elsa je yang takda boyfriend . Welcome to team single (loner forever) , heheheh . 




8 Bawang Holland

  1. bc review rmi ckp yg frozen 2 tk brp sgt..ankdara kt umh pn ngajak juga tp belum lg bw dia

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul , boring sebab slow sangat jalan ceritanya . Dah kalau anak dara ajak tu terpaksa jugak la pergi tengok , nanti tak bawak panjang pulak muncung tu . . Heheheh :)

      Delete
  2. Hahaha Elsa kan cold princess. ^^ tak teringin pun nak tengok. Nak tengok Ejen Ali. hehe

    ReplyDelete
  3. Ala tak tengok lagilah tapi ramai yang review kata best. Animation pun lebih bagus daripada Frozen 1. Apapun lain orang lain komennya kan :)

    ReplyDelete
  4. Yeayy, elsa pun join geng single hahaha XD

    ReplyDelete
  5. sy x tgk lg tp salah seorg lecturer sy beria suh sy pegi tgk sbb kt nya best sesgt hahaah

    ReplyDelete
  6. Yup.. best lagi yang 1.. Yang second nie macam kurang umph..

    ReplyDelete
  7. ha ha ha ha...
    anna tu low profile, sue.
    tak nak lawan kakak :)
    aida lom tgk ni. lom dpt komen best ke tak.
    ada yg kata best dari yg pertama.
    ramai yg kata ni tak best.
    subjektif sungguh kan?

    ReplyDelete