7 DAYS HIATUS

By Suhana Abidin - December 08, 2019

Assalamualaikum . . . 

7 hari menghilangkan diri atas faktor kesibukan kerja di akhir-akhir perkhidmatan aku di syarikat nie . Super buzy kalau pegawai kastam start call untuk mintak dokumen . All the things yang melibatkan kastam hanya aku yang uruskan sebelum nie . So 3 days left before i move to a new job , i need to settle everything and passing all the task to my officemate since my manager taknak cari replacement . 

I am super excited but sometimes i feel nervous too . This is my first time 'lompat kerja' . I believe everyone have their own target in life , same goes to me . Aku nak cari pengalaman dan persekitaran baru , aku nak kenal orang-orang baru , aku nak something improvement/advancement dalam hidup aku dan yang paling penting melepasi my expected salaries . 

Okey ! Lets skip about JOB . Sihat tak korang ? Aku sempat tinggal jejak dekat beberapa blog je , tu pun curi-curi masa waktu take 5 . Dan aku ada something happy to share . Cuba teka ? 

Kebetulan pagi tadi aku ada waktu free dan tiba-tiba je teringat GA yang aku pernah join bulan lepas  , makanya aku pun check la blog si cantik manis Hana nie . Dan jeng jeng jeng . . . . Aku terpilih untuk menjadi pemenang dalam Comeback GA by Farah Farhana . Hadiah yang aku dapat adalah Handaiyan Give it to me eyeshadow palette macam dalam gambar bawah nie  . 4hb hari tu Hana dah annouce siapa pemenang yang di pilih menggunakan random.org , tapi pagi tadi (7hb) baru aku berkesempatan untuk visit blog dia dan claim hadiah . 



Alhamdulillah , rezeki tak salah alamat . Save duit sis untuk beli eyeshadow . Hehehehe . . Tak sabar nak terima dan try eyeshadow nie .  Special thanks to Hana for this hadiah , semoga Allah makbulkan segala doa Hana dan husband yang dah lama teringin nak ada cahaya mata . Hana share rezeki dengan orang , insyaAllah oneday Allah bagi rezeki yang lebih untuk Hana . Amin Ya Rabb . . .


12 Bawang Holland

  1. Bila dah sibuk memang tak sempat nak jengah blog kan. takpe, utamakan kerja dulu. ada masa baru lah menjengah. tahniah menang dapat hadiah. berbaloi lah tu selama kesibukan ni. at least dapat hadiah boleh happykan diri dan lupakan penat seketika

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul sangat . Bila tertengok je link blog sendiri yang menang , terus auto tukar mood jadi happy 😍

      Delete
  2. Semoga berjaya kat tempat kerja baru. Mesti nervous sebab takut tak dapat sesuaikan di tempat baru.
    Tahniah sebab memang peraduan.

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah.. bila dah rezeki, pasti datang juga..

    ReplyDelete
  4. woow... thaniah su.. hehe.rezeki betul ni.. dapat kerja dan menang hadiah.. ;)

    ReplyDelete
  5. semoga success di tmpt baru...wah tahniah menang giveaway dpt eyeshadow palette

    ReplyDelete
  6. Tahniah sue menang hehe. Nini baru je beli eyeshadow pallete sebab yang lama dah usia dekat 3 tahun hahaha. Selamat main makeup makeup!

    All the best jugak untuk kerja baru sue. Nini doakan semoga dipermudahkan segala urusan. Sama pulak kita, sama sama start kerja hehe. Surat sue nini tak sempat lagi nak hantar, sorry suee :(

    Nanti dah hantar nini bagitau tau :3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahaha , memang buat main makeup2 je tu . Kalau keluar sue tak pakai eyeshadow , rasa macam over sangat . Sue jenis yang makeup ala kadar je .

      Oh pasal surat tu , its okey . Sue faham nini pun baru start career , quite buzy kan ? Nanti ada masa baru hantar okey .

      Delete
  7. Alhamdulillah rezeki. Bestnya hadiah eyeshadow. The color pun cantik, ada matte, ada glitter. Adehhh. Syoknya.

    ReplyDelete
  8. hadiah yg menarik sgt-sgt, sue :)
    tahniah.

    ReplyDelete