New Years Giveaway By Eikin Sofi

By Suhana Abidin - November 12, 2019

Assalamualaikum . . .





First giveaway untuk bulan november nie . Macam biasa aku akan support dan memeriahkan segmen dan giveaway rakan-rakan blogger yang lain . Untuk giveaway kali ini by Ekinsofi dan hadiah yang ditawarkan menarik hati iolls . Pemenang akan memenangi make up set 😍. Eh , tak cukup perempuan la kalau tak minat barang make up . Hiksss . . . 


A simple requirements as below :





The prize is jeng jeng jeng . . . Menarik bukan .? Brand focallure nie aku pernah try . Yeahh semestinya lipstick . Beli dekat shopee dengan harga yang murah dan selamat digunakan . Aku prefer lipstick or lipmatte yang ringan dan tak terlampau glossy . Yang penting tak melekat macam pakai gam gajah dekat bibir . Lain orang lain taste , ada yang jenis pakai well known brand and make up drug store je . Ada orang tak kisah make up murah as long as tak pernah ada side effect apa-apa dekat muka dia dan yang penting mengikut bajet dan ketebalan poket masing-masing . 





CLOSED DATE : 31 DEC 2019 , 11.59 P.M 


Korang yang berminat untuk join dan mencuba nasib untuk memenangi make up set nie boleh klik banner dekat atas tu atau klik je mana-mana gambar dalam entry nie . Good luck untuk peserta lain jugak . Oh yaaa , aku tag aien , tqa dan nad .  

14 Bawang Holland