SNM BLOGLIST BATCH 1

By Suhana Abidin - November 01, 2019

Assalamualaikum . . .

Hello November ! Pagi-pagi nie aku rajin meninjau dan tinggalkan jejak dekat blog rakan-rakan blogger . I've seen ramai yang buat entry welcome November dengan harapan yang baru semperna bulan baru . Mungkin ada antara kita yang melalui kenangan atau perkara-perkara yang pahit untuk di ingati pada bulan-bulan yang lepas . Aku pun tak terlepas dari perkara-perkara pahit untuk di ingati juga . Banyak sangat masalah yang melanda pada bulan-bulan yang lepas . Tapi kita kena belajar redha dan tenang hadapi apa jua ujian dari-Nya . 

Ok , this is my first segment on the 1st November . Seperti biasa , aku akan join mana-mana segment/giveaway dari rakan-rakan blogger sebagai tanda sokongan dan memeriahkan lagi segment/giveaway tu  .  Kali nie aku join SNM bloglist dari sis Yanna . Syarat yang simple je . Sis Yanna mintak brownies point untuk birthday dia , aku dengan baik hati bagi 10 points pakej follow instagram dia terus . Hehe . .

Good Luck untuk korang yang join . Semoga tersenarai . Anyway , happy birthday in advance sis yanna . Too early to wish , but better than forget la katakan . .

9 Bawang Holland